Košarica 0

PRIČA O FLAŠKI I JAGODAMA

Jagode sam počeo uzgajati 1993. godine. Područje sam dosta slabo poznavao pa sam zbog toga bio otvoren za nove ideje i načine uzgoja. 

Kada sam 2003. godine čuo za postupak programiranja kojim bismo mogli mijenjati strukturu vode, odmah sam se odlučio na eksperiment. Prije sam se, naime, puno bavio zemljom (analiza i uravnotežena poboljšanja), a na pamet mi nije pala voda, iako je voće sadrži oko 89%. 

„Pa, idemo pokušati“, pomislio sam i dio polja zalijevao vodom promijenjene strukture, a dio običnom. Rezultate sam pomno bilježio od prvog dana nadalje. Mjesec i po dana nisu bile vidljive nikakve razlike i mislio sam da to uopšte ne funkcioniše. Tokom berbe smo ubrzo primijetili da je voda odigrala važnu ulogu: jagode zalijevane restrukturiranom vodom bile su znatno tvrđe. Postojanost plodova produžila se za 1 dan, što je za jagode jako puno. Prinos je bio veći za više od 18% nego na dijelu zalijevanom običnom vodom. Na kraju su sezone sadnice bile vitalnije, a isto tako je u nasadu bilo manje bolesti.

Rezultati su bili toliko izuzetni da se još i danas sjećam kako sam na misao o potencijalima toga relativno nepoznatog postupka izgubio dah. Jer voda je svuda! U posljednjih sam šest godina u različitim okolnostima posmatrao uticaj vode s poboljšanom strukturom na jagode. Praktično su me rezultati uvijek iznova iznenađivali i uvjeravali me da se ne radi o nečemu u što samo vjeruješ, nego o postupku koji funkcioniše. Iz skeptika sam se preobrazio u zagovornika ove tehnologije. 

Zanimljivo je da je princip restrukturiranja vode razmjerno nepriznat, iako je poznat već najmanje 80 godina. Tražio sam način da taj postupak primijenim na proizvod za svakodnevni život i nakon godine i po traženja konačno sam došao do odgovarajućeg proizvoda: Flaške. S jagodama sam se pozdravio i u potpunosti se posvetio Flaški.

U novembru 2009. godine proizvedena je probna serija, a nakon izuzetno pozitivne reakcije počeli smo s redovnom proizvodnjom. Flaška je na slovenačko tržište stigla 10. marta 2010. i kupci su je prihvatili s oduševljenjem. Flaška nije samo boca, već proizvod za bolji kvalitet života. Da je Flaška na pravom putu potvrđuje činjenica da nakon pet godina ima već 150 000 korisnika i da hrabro kroči i na svjetsko tržište. 

2015. godine došlo je vrijeme za novu prekretnicu. Jednu od većih. Kako smo do sada bili usmjereni isključivo na Flašku, shvatili smo da je došlo vrijeme da šire obuhvatimo našu viziju – postati vodeći svjetski proizvođač programiranih proizvoda za aktivan, zdrav i ekološki stil života. Tako smo u avgustu 2015. godine predstavili svjetski novitet – Doggy Flašku. Doggy Flaška je programirana posuda za pse iz koje će piti strukturiranu vodu. Posuda je programirana postupkom TPS2 koji je prilagođen potrebama pasa.

Priča: MAKS VREČKO